Infó

Megosztanék néhány történetet a szebbik nemmel való viszonyaimról.

Friss topikok

  • Lokott Tyuk: Kontra Egy unatkozós melós napomon, egész nap chateltem az irodában. Persze azért a dolgom csinál... (2011.06.28. 20:01) Orgazmus, egyedül
  • georgetto: @Tevés Prépost: Az olasz lányok már csak ilyenek... báttya! :) (2011.06.16. 06:25) Meghívó szextúrára
  • georgetto: @plain-spoken: Elnézést, legközelebb részletesebb leszek... :) (2011.05.12. 14:06) Egy tökéletes randi

Linkblog

Cyberszex

2011.05.29. 13:53 georgetto

Új hercegnőmet Enikőnek hívják, és nagyon rendes, a buli óta minden nap beszélünk, esténként chatelni szoktunk, mert mint kiderült nem független a drága, ráadásul élete nagy részét Münchenben tölti. Nagyszerű, ismét jó választás volt, de legalább én sem keveredek bele jobban.

A chatek viszont nagyon lelkesítenek. Ma délután vásároltam egy webkamerát, és már alig vártam, hogy a megbeszélt időpontban ráklikkelhessek. Egy üveg fehér borral beültem a félhomályba és vártam. Enikő meg is jelent, és a közepébe vágtunk. Megkértem, hogy simogassa magát. Nehezen ment bele a játékba, azt mondta hülyén érzi magát, de én is csináltam amit mondott, így beadta a derekát.

Megkért, hogy mutassam meg a farkamat, ami addigra már jó magasra ágaskodott. Kért, hogy nyaljam meg az ujjaimat és kezdjem el föl-le mozgatni férfiasságomon, miközben ő félrehúzta a bugyiját, és a kicsit benyálazott tenyerével simogatta magát. Elmaradoztak a kérdések-válaszok, már csak bámultuk egymást a webkamerán keresztül, és egyre hevesebben simogattuk magunkat. Az ujjai már egészen mélyen a puncijában voltak, mikor hatalmasat élveztem. Ez beindíthatta, mert egy kicsit megemelte a csípőjét, a középső ujját teljesen magába tolta, hüvelykujjával pedig a csiklóját dörzsölte. Egy kis nyögés és máris elélvezett ő is.

Hihetetlen élmény volt, csak utána ott maradt az űr. Olyan jó lett volna magamhoz ölelni, és mellette elaludni. Maradt a kispárna.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyferfitortenetei.blog.hu/api/trackback/id/tr562940796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása