Infó

Megosztanék néhány történetet a szebbik nemmel való viszonyaimról.

Friss topikok

  • Lokott Tyuk: Kontra Egy unatkozós melós napomon, egész nap chateltem az irodában. Persze azért a dolgom csinál... (2011.06.28. 20:01) Orgazmus, egyedül
  • georgetto: @Tevés Prépost: Az olasz lányok már csak ilyenek... báttya! :) (2011.06.16. 06:25) Meghívó szextúrára
  • georgetto: @plain-spoken: Elnézést, legközelebb részletesebb leszek... :) (2011.05.12. 14:06) Egy tökéletes randi

Linkblog

Egy jó házibuli

2011.05.28. 13:06 georgetto

Az olasz önbizalom-növelő turné után visszacsöppentem a kőkemény munkába. Mikor hazaértem, első dolgom volt felhívni álmaim barátnőjét, de nem értem el, mert ki volt kapcsolva. Többször próbáltam, sikertelenül, még rögzítője sem volt. Szilveszter óta nem is beszéltünk. A hét további részében a munkáé volt a főszerep, minden nap hulla fáradtan értem haza, nagy volt az év eleji hajtás.

A haverok hétvégére egy hatalmas házibulit szerveztek, meghívtak minden ismerőst, és azok ismerőseit is. Az egyik csaj folyton nézett. Nem nevezném ismerősnek, inkább csak "tudom ki ő" szinten ismertük egymást, egy-két buliban táncoláson kívül nem volt közünk egymáshoz. Szép arc, kék szemek… klasszik jó csaj.

Kiment a teraszra rágyújtani, szemmel követtem. Nyílván lebuktam a bámészkodással, mert nekitámaszkodott a korlátnak, tudatosan kinyomta picit a fenekét, hogy még csábosabb legyen, és amikor tökéletesen bevilágított a holdfény, már mögötte is voltam. Átöleltem, hogy ne fázzon, összeért a testünk. Kicsit mélyebben, a karjaimba fúrta magát. Beleszagolt a nyakamba, és egy apró puszit lehelt rá. Én is viszonoztam egy kicsit hosszabb csókkal, de csak a szája sarkára. Baromi szexi, magával ragadó illata volt. Elképesztően beindított ez az érzéki játék. Kigombolt egy gombot az ingemen, és egyre szaporábban és hosszabb csókokat adtunk egymás kilógó, ruhátlan testrészére.

Besurrantunk a kisszobába, ahol a kabátok voltak, és a nagy kupac tetejére huppantunk. Folytattuk a játékunkat, csodálatos volt. Úgy éreztem, szétrobban a farkam, olyan kemény volt. Ebben a pillanatban valaki benyitott a szobába – mi azzal a lendülettel az ágy mellé gurultunk, és a röhögőgörcsöt visszatartva betapasztottuk egymás száját.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyferfitortenetei.blog.hu/api/trackback/id/tr312938608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása