Infó

Megosztanék néhány történetet a szebbik nemmel való viszonyaimról.

Friss topikok

  • Lokott Tyuk: Kontra Egy unatkozós melós napomon, egész nap chateltem az irodában. Persze azért a dolgom csinál... (2011.06.28. 20:01) Orgazmus, egyedül
  • georgetto: @Tevés Prépost: Az olasz lányok már csak ilyenek... báttya! :) (2011.06.16. 06:25) Meghívó szextúrára
  • georgetto: @plain-spoken: Elnézést, legközelebb részletesebb leszek... :) (2011.05.12. 14:06) Egy tökéletes randi

Linkblog

Egy tökéletes randi

2011.05.11. 18:14 georgetto

Eljött az ideje, hogy megejtsük a randit a fehérneműboltos nővel. Reggel küldtem neki egy sms-t, hogy adja meg a címét, kilencre várni fogja egy taxi.

Csak reméltem, hogy az lesz rajta, amit a boltban választott. Kicsit ideges voltam, de azzal nyugtattam magam, hogy nincs veszíteni valóm, mivel még nem ismerem. Az étteremben egy szépen megterített asztalt kaptunk, két pohár pezsgő előkészítve, minden rendben volt. Igyekeztem szép tartást és mosolyt felvenni, ha szerencsém van, majd ellenállhatatlannak tart. Arra gondoltam, hogy igazán kihagyhatnánk ezt a bohóckodást ebben a puccos étteremben, és inkább hazamehetnénk hancúrozni egyet. Mikor a szemébe néztem, éreztem, hogy ő is ezt gondolja, így az előétel után hívtam egy taxit.
Hozzá mentünk, az én, legénylakásnak berendezett, kutyaólra emlékeztető kuckóm nem biztos, hgy pozitív benyomást keltett volna benne. Egyszerűen nem bírtam magammal, már a lépcsőn elkezdtem lefejteni róla a ruhát, csókolgattam a vállát, és a ruhából kibuggyanó mellét. Mielőtt beléptünk volna, nekinyomtam a bejárati ajtónak és hátulról a fülébe súgtam, hogy csodálatos nő. Berántott az ajtón és csókolózva eljutottunk a kanapéig, ahol leültetett.
Ekkorra már a férfiasságom gyémántkeménységűre volt merevedve, ki akart törni a nadrágból. Felhúzta a szoknyáját, és elakadt a lélegzetem, mindenre gondolt, harisnyatartóval készült. Úgy láttam az övé is, mikor meglátta a farkamat. Beleült, hajnalig dugtunk.
Még sötét volt, mikor elmentem. Alig ismertem, és nem akartam senkivel összefutni a lakásában. Hazafelé az ingemet szagolgattam, amin illatlenyomatot hagyott. Jó volt.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyferfitortenetei.blog.hu/api/trackback/id/tr352896285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

plain-spoken 2011.05.12. 13:12:55

Az a nő, amelyik harisnyatartóval készül, nem hagyná ki az orális kényeztetést!:)

georgetto 2011.05.12. 13:30:35

@plain-spoken: Az is volt, csak kimaradt a történetből :)

plain-spoken 2011.05.12. 13:31:30

@georgetto: Szomorú, hogy ezt a fontos momentumot kihagytad!:)

georgetto 2011.05.12. 14:06:44

@plain-spoken: Elnézést, legközelebb részletesebb leszek... :)
süti beállítások módosítása