Infó

Megosztanék néhány történetet a szebbik nemmel való viszonyaimról.

Friss topikok

  • Lokott Tyuk: Kontra Egy unatkozós melós napomon, egész nap chateltem az irodában. Persze azért a dolgom csinál... (2011.06.28. 20:01) Orgazmus, egyedül
  • georgetto: @Tevés Prépost: Az olasz lányok már csak ilyenek... báttya! :) (2011.06.16. 06:25) Meghívó szextúrára
  • georgetto: @plain-spoken: Elnézést, legközelebb részletesebb leszek... :) (2011.05.12. 14:06) Egy tökéletes randi

Linkblog

Meghívó szextúrára

2011.06.15. 17:44 georgetto

Ma e-mailt kaptam egy olasz excsajomtól. A megismerkedésünk néhány évvel ezelőtt nem volt valami hosszú folyamat…

Egy nyaraláson találkoztam vele. Az utolsó este elmentünk bulizni, és ott láttam meg. Csak bámultam. Mellé lopakodtam, csak álltam mellette, ő meg mellettem. Mozogtunk a zenére és mind a ketten arra vártunk, hogy kerüljünk közelebb a másikhoz. Nem szóltunk egymáshoz, szerintem azt sem tudta, hogy külföldi vagyok. Egyre közelebb és közelebb mentem, a végén már majdnem teljesen rátapadtam. Az est hátralévő részében csak öleltük és csókoltuk egymást. Szótlanul. Búcsúzáskor mondtam el neki, hogy magyar vagyok, és lediktáltam az e- mail címemet.

Egyszer ellátogatott Budapestre, akkor ismét találkoztunk. Nem beszélgettünk sokat, csodás hétvégét töltöttünk együtt. Két napon át szeretkeztünk. Soha nem felejtem el, Yonderboi-t kellett hallgassak, de a teste, és a heves szexualitása mindenért kárpótolt. Azóta alig leveleztünk.

Most, amint megláttam a feladót, el sem olvastam mit írt, elkezdtem repülőjegyet nézegetni. Foglaltam, töröltem. Elmentem ebédelni pár haverral. Nem beszéltem róla. Este, otthon kinyitottam egy üveg point noirt és elolvastam a levelét. Prágába jön. Szeretne találkozni. Egy prágai hotelben találkozom vele. Este nyolckor. Imádom az olasz nők temperamentumát.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyferfitortenetei.blog.hu/api/trackback/id/tr712986700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tevés Prépost · http://behanyok.blog.hu 2011.06.15. 22:52:32

Az a jó nő, amelyiknek nem kell dumálni és nem kell vele dumálni utána! :-)
Szerencsés csóka vagy, ecsém!

georgetto 2011.06.16. 06:25:51

@Tevés Prépost: Az olasz lányok már csak ilyenek... báttya! :)
süti beállítások módosítása