Infó

Megosztanék néhány történetet a szebbik nemmel való viszonyaimról.

Friss topikok

  • Lokott Tyuk: Kontra Egy unatkozós melós napomon, egész nap chateltem az irodában. Persze azért a dolgom csinál... (2011.06.28. 20:01) Orgazmus, egyedül
  • georgetto: @Tevés Prépost: Az olasz lányok már csak ilyenek... báttya! :) (2011.06.16. 06:25) Meghívó szextúrára
  • georgetto: @plain-spoken: Elnézést, legközelebb részletesebb leszek... :) (2011.05.12. 14:06) Egy tökéletes randi

Linkblog

Flörtölés műjégen

2011.05.17. 18:49 georgetto

Este kint voltunk egyik haverommal és a húgával a műjégen. A kiscsajnak ott volt pár barátnője – sok édes kis tizennyolc éves… Hihetetlen vicces volt.

A vége felé a csajok már szívesen huppantak a földre, csakhogy felsegítsük. Az egyik kislány „véletlenül” mindig mellettem esett el, és mikor nyúltam érte, nem csak a kezembe kapaszkodott, hanem gyakorlatilag végigtapogatta a testemet. Ez volt az ő kis koriflörtje. Úgy nézett, hogy majdnem zavarba jöttem tőle, és a beszólásai, mozdulatai szinte üvöltöttek, hogy vegyem már észre, baromira tetszett, hogy bejövök neki.

Annyira, hogy meghívtam egy italra. Amikor megkérdezte, hogy járok-e vele, akkor eszméltem fel. Mikor hazakísértem, elmagyaráztam neki, hogy nem tartom jó ötletnek, én már kinőttem a Barbie-zásból, de azért persze egy forró öleléssel és egy még forróbb csókkal búcsúztunk.

Nagyon hevesen csókolt, a nyelve a szám minden zugát felfedezte. Hazafelé sétálva azon tűnődtem, hogy mi lett volna, ha inkább magamhoz viszem a kislányt…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyferfitortenetei.blog.hu/api/trackback/id/tr192911775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása