Infó

Megosztanék néhány történetet a szebbik nemmel való viszonyaimról.

Friss topikok

  • Lokott Tyuk: Kontra Egy unatkozós melós napomon, egész nap chateltem az irodában. Persze azért a dolgom csinál... (2011.06.28. 20:01) Orgazmus, egyedül
  • georgetto: @Tevés Prépost: Az olasz lányok már csak ilyenek... báttya! :) (2011.06.16. 06:25) Meghívó szextúrára
  • georgetto: @plain-spoken: Elnézést, legközelebb részletesebb leszek... :) (2011.05.12. 14:06) Egy tökéletes randi

Linkblog

Látványos kiállítás

2011.05.12. 18:21 georgetto

Nagyon vicces volt a mai nap. Egy kiállítás-megnyitóra kísértem el az egyik haveromat, neki ez a munkája.

Elég szar volt a felhozatal. Egyetlen örömöm a pezsgő, meg a nők nézegetése volt. Egész jól ment, mert egy csábítóan vonzó hölggyel már épp elkezdtem flörtölni.
Miközben mentünk le a lépcsőn, ő megpróbált felém fordulni, de a tűsarkúban megbotlott a barátnője, és reflexből belé kapaszkodott. A rajta lévő lenge felső azonnal kettészakadt, és ott állt előttem totál meztelen felsőtesttel. Szép mellei voltak. Élveztem a pillanatot, kicsit Janet Jackson-os. Szegény visszahúzta a pántját, és próbálta nevetéssel enyhíteni a zavarát, de érthetően rákvörös lett. Mindenki felénk nézett, de ügyesen lekezelte a helyzetet, meghajolt, és lementek a lépcsőn. Szerintem senki sem vette a poént, de nekem tetszett.
Szereztem egy üveg pezsgőt és odamentem gratulálni a műsorhoz. Hamar elfogyott az üveg tartalma, számot cseréltünk, majd felhívom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyferfitortenetei.blog.hu/api/trackback/id/tr602898874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása