Infó

Megosztanék néhány történetet a szebbik nemmel való viszonyaimról.

Friss topikok

  • Lokott Tyuk: Kontra Egy unatkozós melós napomon, egész nap chateltem az irodában. Persze azért a dolgom csinál... (2011.06.28. 20:01) Orgazmus, egyedül
  • georgetto: @Tevés Prépost: Az olasz lányok már csak ilyenek... báttya! :) (2011.06.16. 06:25) Meghívó szextúrára
  • georgetto: @plain-spoken: Elnézést, legközelebb részletesebb leszek... :) (2011.05.12. 14:06) Egy tökéletes randi

Linkblog

Orgazmus - pohárban

2011.05.10. 17:31 georgetto

Üzleti vacsora. Oh, de utálom. Jópofizás, elegáns ruha, villogó fehér fogsorok és műcsevely. Az egyik nő annyira vihogott, hogy azt hittem, nem fogom kibírni. Legalább jót ettünk.

Amikor vége lett, nem volt kedvem hazamenni, beugrottam egy koktélbárba meginni valamit. Sajnos egy ismerős sem volt ott.  A bárpulthoz ültem és a pultos csajjal beszélgettem. Tudom, hogy rossz duma, de neki tényleg hihetetlenül szép szemei és szája volt. Nem tudtam elvonatkoztatni, miközben egy pohár whisky-t iszogattam. Egész jól eldumálgattunk, mire felajánlott egy „Orgazmus” koktélt. Vicces, hogy egy pultos csaj így üzenget a pasiknak. Persze én meg örültem, hogy bejövök nála. Élveztem, ahogy néz. A harmadik pohár után adtam egy kézcsókot a kedves pultos lánynak, és hazahúztam.
Befeküdtem a kádba, és elkalandoztam rajta. Arra gondoltam, milyen jó lehet neki örömet szerezni, és mennyire kellemes lenne, ha ő tenné nekem ugyanezt. Annyira felizgultam a gondolattól, hogy nem bírtam magammal. Rosszalkodtam, és jól esett… Még egy kicsit néztem a tévét és elaludtam.  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyferfitortenetei.blog.hu/api/trackback/id/tr852893502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása