Infó

Megosztanék néhány történetet a szebbik nemmel való viszonyaimról.

Friss topikok

  • Lokott Tyuk: Kontra Egy unatkozós melós napomon, egész nap chateltem az irodában. Persze azért a dolgom csinál... (2011.06.28. 20:01) Orgazmus, egyedül
  • georgetto: @Tevés Prépost: Az olasz lányok már csak ilyenek... báttya! :) (2011.06.16. 06:25) Meghívó szextúrára
  • georgetto: @plain-spoken: Elnézést, legközelebb részletesebb leszek... :) (2011.05.12. 14:06) Egy tökéletes randi

Linkblog

Próba, szerencse...

2011.05.09. 20:08 georgetto

Eszméletlen jól sikerült ez a nyár. Utazgattam, csajoztam, buliztam. Kezdett lelkifurdalásom lenni, hogy többet kellene foglalkozzak a munkámmal, karrieremmel. Persze a héten még találkozok egy nővel, akit a múlt héten szólítottam le az utcán, pontosabban egy női fehérnemű boltban. Mit is kereshet egy férfi egy női fehérnemű üzletben? Nem, nem a barátnőm születésnapjára kerestem valami ajándékot, amivel mindkettőnknek örömet szereznék, mivel facér vagyok. Ez amolyan legális perverzió volt csak...

Az üzletben felfigyeltem egy csinos, fekete hajú, szép arcú nőre. Teljesen megbabonázott, egyszerűen elgyengülők, ha szép arcú nőt látok. Mikor észrevette, hogy nézem, még zavarba is jöttem kicsit. Felpróbált egy észbontóan szexis kombinét, és kiugrott a fülkéből, a vásárlók közt nézegette magát. Nem is gondolkodtam, csak kimondtam amire gondoltam: "Csodálatosan nézel ki ebben a szettben".

A mosolya akkora önbizalmat adott, hogy a továbbiakban sem állt módomban gondolkodni, elkértem a számát és elhívtam vacsorázni. Akkor jöttem rá, hogy most épp harckocsival döngetem a kapukat, így elnézést kértem a tolakodásért. Végülis belement a randiba....
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyferfitortenetei.blog.hu/api/trackback/id/tr762891059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása