Infó

Megosztanék néhány történetet a szebbik nemmel való viszonyaimról.

Friss topikok

  • Lokott Tyuk: Kontra Egy unatkozós melós napomon, egész nap chateltem az irodában. Persze azért a dolgom csinál... (2011.06.28. 20:01) Orgazmus, egyedül
  • georgetto: @Tevés Prépost: Az olasz lányok már csak ilyenek... báttya! :) (2011.06.16. 06:25) Meghívó szextúrára
  • georgetto: @plain-spoken: Elnézést, legközelebb részletesebb leszek... :) (2011.05.12. 14:06) Egy tökéletes randi

Linkblog

Egy érdekes találkozás

2011.05.13. 15:59 georgetto

Éppen azon gondolkodtam, hogy milyen jó lenne, ha meg tudnék állapodni, és lenne egy barátnőm, akivel együtt élek, amikor összefutottam az utcán egy lánnyal, akivel nagyjából egy éve találkoztam. Akkor végigbuliztunk egy hétvégét, de nem alakult ki semmi közöttünk, mert úgy volt, hogy kimegyek Hollandiába dolgozni.

Amikor megláttam, majd’ bele gebedtem a kiváncsiságba, hogy mi lehet vele, így megbeszéltük, hogy este találkozunk azon a helyen, ahol egy éve a legnagyobbat buliztunk együtt.

Munka után elmentem vásárolni, vettem egy nagyon komoly farmert, még az eladó kiscsaj is mondta, hogy jól áll a seggemen a gatya, meg, hogy elcsábítana, ha nem lenne pasija… Felvettem egy elegáns inget és az alkalmi cipőmet az új farmerhoz. Felkaptam a kabátom és elindultam a szórakozóhelyre. Várnom kellett rá, addig kirendeltem a kedvenc koktélját, én is azt kértem, bár nem vagyok oda a koktélokért. Örült, hogy emlékeztem az italra. Dumáltunk. Elég sokat. Adta a lapokat, én pedig nem tudtam levenni róla a szememet. Ittunk. (Ezt is elég sokat…) Aztán hívtunk egy taxit.

Hozzá mentünk, ahol lassan lefejtettem róla a ruhát, miközben folyamatosan csókoltam. Egyszer csak ráöntöttem egy kis pezsgőt és elkezdtem nyalni. Erősen megfogtam a csípőjét és magamra húztam. Jó mélyen beleült... Felszisszentünk, húú, még most is libabőrös leszek. Néha erősebben, néha gyengébben dugtam. Nagyon szexi nő volt, így nem bírtam sokáig, lerántottam az óvszert és a hátára élveztem.

Reggel nagyon röhögtünk azon, hogy minden bútor a lakásban más helyen van. Holnap elutazik az ország másik felére. Alig tudtam dolgozni, annyira fájt a farkam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyferfitortenetei.blog.hu/api/trackback/id/tr302901076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása