Infó

Megosztanék néhány történetet a szebbik nemmel való viszonyaimról.

Friss topikok

  • Lokott Tyuk: Kontra Egy unatkozós melós napomon, egész nap chateltem az irodában. Persze azért a dolgom csinál... (2011.06.28. 20:01) Orgazmus, egyedül
  • georgetto: @Tevés Prépost: Az olasz lányok már csak ilyenek... báttya! :) (2011.06.16. 06:25) Meghívó szextúrára
  • georgetto: @plain-spoken: Elnézést, legközelebb részletesebb leszek... :) (2011.05.12. 14:06) Egy tökéletes randi

Linkblog

A desszert

2011.05.14. 13:30 georgetto

A haverokkal egész délután a messengeren lógtunk, valami közös programon törtük a fejünket. Havonta egyszer össze kell jönni, beülünk valahova kajálni és meginni valamit. Ma rajtam volt a sor, egy mexikói étterembe foglaltam asztalt, négy személyre.

Berendeltünk rengeteg kaját, vodkát meg Coronitát. Éppen a csajok legpiszkosabb perverzióit tárgyaltuk, ezzel a sajátunkét kielégítve, mikor megláttam egy másik asztalnál a kiállításon sztriptízelős nőt. Valami csajos bulit tartottak. Előkaptam a telefonomat, de nem hívhattam fel, mert egyből rájött volna, hogy én is itt vagyok, így küldtem egy sms-t. Randira hívtam, egy hétvégi sétára. Még két nap, de hamarabb nem érek rá. Láttam amikor diszkréten elolvassa az üzenetet. Úgy tűnt, örül a meghívásnak, egy „OK” jött válaszként.

Az asztaluk egy nagy vihogó, csacsogó picsogás volt. Az egyik történetet hallottuk, természetesen a szex volt az ő témájuk is. Az egyik nő azt ecsetelte, hogy a pasijával tegnap este a tükör előtt szeretkeztek úgy, hogy ő egészen előre hajolt, a pasija meg hátulról kefélte, és hogy ez annyira izgató volt, hogy már alig várja, hogy hazaérjen, és ma is ezt tegyék. Én meg arra gondoltam, hogy a kiállításos hölggyel tenném ugyanezt…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyferfitortenetei.blog.hu/api/trackback/id/tr812903132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása